En härlig tisdag

Gårdagen:

Igår hände de väl inte så mycket alls. Jag och barnen tod en promenad på förmiddan och en på eftermiddan. mot kvällningen så var dom ute medans jag satt inne o kollade på tv och gjorde hemma sysslor.


Idag:
min älskling försov sej idag men jag tror han gjorde de med flit, han behövde verkligen sova lie, så som han har slitit den här veckan. Min älskade då, mitt allt.  Och jag själv vägrade ju kliva upp så länge jag hade honom vid min sida =). Så idag kom vi sent till dagis, men de gjorde ingen skada för dom var bara ute på gården.  Nu har man fått i sej en fin frukost och små städat liten så nu ska jag och Joleene på en lång promis, vi ska gå ca 8km idag tänkte jag, Jag behöver de och Joleene får chansen att sova i vagnen =). så jag får väl skriva mer när jag kommer hem igen. ha de gött





Michelle och Simon igår kväll

Best friends forever =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0