en liten deppig period

Det har var en deppig period nu i några dagar. Kanske inte så mycket att hänga läpp för men för mej så gör de ont så att säga. De är inte alltid solen skiner hellr ellr hur?. Min älskling jobbar väldigt mycket just nu, åker 5 på morgonen och kommer hem vid 4 och är hemma i 20min o sen sticker och jobbar till 10 på kvällen, ja dagligen är de så, jobbar även helger. Så man hinner knappt se honom, äter inte middag längre och myser inte framför TV:n längre ingenting sånt. De kanske finns dom som är vana vid de, ja mena att deras respektive jobbar sen på dagarna. Men jag är inte vad vid det, jag är van att min karl kommer hem runt 16 tiden, äter middag med oss, busar med barnen ja umgås lite o sen myser i soffan innan de är dax att somna. så man blir lite nere de blir man faktist.  och jaa de har varit en del nu.. Jag bröt ihop i fredags och i lördags, tårarna bara rann ner för mina kinder, och jag fick inte stopp på dom hellr. Tur att barnen var ute så dom varken hörde ellr såg mej. Pratade om detta med min älskling igår och jaa, han förstod mej och kände likadant som mig så de var skönt.

ja därför har de inte blivit så mycket skrivande, men de ska de bli ändring på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0