Förkylningen har tagit över min kropp

Förkylningen har tagit över min kropp totalt! huvudvärk, snorig, ont i halsen, hostar.. jaa vi har ju allergi på de oxå. mmm me looove... *NOT*. Jag skickade in en "grattis" annons på Adrian idag =D. Den kommer i Ekuriren på fredag, fy fan vad najs. Jag och Joleene tog en härlig sommar promenad ner till stan och satte in pengar och sen hälsade vi på faster Sandra i blomster butiken oxå. Såg jättefina vigsel ringar inne på smykeaffären och de fick mitt huvud att tänka ordentligt ;), man har ju sina drömmar och vem vet dom kanske slår in en vacker dag ;). Joleene har inte alls varit på topp idag, gråtit och gnällt och ingen får hålla henne mer än mamma, ja om inte pappa kommer förstås för då ska solstrålen vara hos pappa så klart. De är ju ändå pappas lilla diamant =).  Men nu sover hon äntligen så nu ska jag försöka få ner henne i vagnen och be om att hon sover vidare.

Fan har soffan tagit vägen?? den skulle ju komma idag =(, får ringa o tjata lite, vill ju få hem den nu =)=)
Nu ska jag ner till Lottenlund för att hämta kidsen.
De blev inge powerwalk idag eftersom förkylningen bestämde sej för att flytta in i min kropp, men jag har skickat ett vräkningsbrev så jag  hoppas den flyttar snart.
ha en fortsatt skön sommardag ♦










♥Mammas och pappas fina ängel i vagnen på väg ner till stan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0