Fullt upp hela dagen lång

JAg har haft fullt upp hela dagen. Och sämre har jag blivit oxå. Känner mej super hängig. I alla fall så hade jag tid på bvc 08.30 imorse så de blev att ta sej dit för att kolla Joleenes vikt och längd, sen lämna barnen på dagis. När vi kommer till dagis så ringer pappa och säger att han åker snart hemifrån, så jag lämnar barnen lite snabbt på dagis hem och mega städar och sen var de bara att hämta dom igen, alltså dom var ju ett tag på dagis, hämtade dom 1 timme tidigare bara. När jag kommer hem så hann jag bara sätta på kaffe så dök pappa upp. Adrian blev överlycklig över sina presenter och Joleene och Michelle fick en varsin present oxå =). Sen kom Rickard förbi och fikade oxå. När dom hade åkt så kom Älsklingen hem och då kom jag ihåg att jag hade tvättstugan så då var de bara att fixa tvätten =). Nu äntligen hinner jag sitta en stund. Mamma, brorsan och Hasse är på väg hit så de blir fullt hus hela helgen, men bara mysigt. Imorgon är de Midsommar och Adrians födelsedag så vi kommer väl fira honom och sen försöka ta oss ner till sommarstången =).


Vi beställde en soffa den 13 Juni, den där bäddsoffan vet ni? mm och den skulle ha kommit igår men dom ringde aldrig upp, så vi ringde dit och då säger dom att papperna inte finns där vilket betyder att dom inte har beställt hem soffan. jag blev rasande och dom beställde en ny direkt. Idag ringer dom och säger att soffan har kommit. Jag hoppar och är mega glad men de tar 20 min så ringer dom o säger att de är en jättestor repa i soffan så dom måste skicka tillbax den och beställa en ny. Nu kommer inte soffan förrän nästa tors. Vi har nu krvät att antingen sänker dom priset på soffan ellr så ska de vara gratis hemkörning för nu jävlar får de vara nog med krångel alltså!!! GRRR på er ****!!!!



Joleene

Ja Joleene väger nu 5250g och är 60,5cm lång 38,8cm huvudomfång
De går inte så fort men de går uppåt i alla fall.

Jättesvårt att veta vad man ska ge henne för mat eftersom all mat innehåller mjölk av nå slag, så vi ska få träffa dietisten den 7 Juli så får hon hjälpa oss.
Stackars mammas Joleenes =(


Nä nu måste jag fixa lite mer saker här hemma. Ha de så gött gött nu =)








Detta fick Adrian av Morfar och Annelie

Skateboard, hjälm, skydd och en fin klocka





Adrian testar sin nya skateboard




Michelle fick ett paraply med prinsessor på =)



Joleene fick en rosa liten snutte ( inte den på bilden)


Kommentarer
Postat av: Annelie Auoja

Vilket härligt födelsedagskalas! Själv höll jag på med förberedelserna inför midsommarafton. Morfar, Gunnar, Robert och Tobbe skulle åka mc ut till skärgården. Jag, Karin och Andreas åkte tajkonbil ut till kusten. Det ser ut som om klockan är upp och ner på armen, men det kanske Adrian själv har upptäckt, så intelligent som han är. "Starwarstårtan" var från mig. Jag glömde att fotografera tårtan och hoppades att Ni skulle göra det innan ni högg in på go´sakerna./Annelie.

2010-06-27 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0