Fy fan vilken seg morgon

Jag är helt slut! Joleene vaknade 4 imorse och bestämde sej då för att hålla sej vaken. Försökte verkligen få henne att somna om men de gick inte. När hennes pappa vaknade för att gå till jobbet så var hon fortfarande vaken, så hon låg o snacka med honom ett tag tills han skulle gå. Då försökte jag igen att få henne att somna men icke sa nicke.. hon skulle hålla på med en massa annat. Men jag fick henne att somna till slut, i 20min för sen var Michelle i sängen och började leka o prata med henne. Så just nu känner jag mej som en levande Zombie. En knubbsäl som inte orkar lyfta på sig, men om man har barn så har man inget annat val. Dom små trollen i mitt huvud håller på att slå sönder huvudet, vette fan vad dom håller på med där inne men de känns inte skönt.


Måste försöka ta mej ut med kidsen idag. har varit inne hela helgen o de känns inte positivt. Ska försöka ta mej till Lottenlund med dom så dom får leka av sej lite, de behöver dom. Sen får vi väl se vad som händer.
Imorgon ska jag till E-tuna och handla Adrians presenter och lite andra saker till kalaset. Börjar få ångest  hahah känns som om jag inte hinner fixa allt. Men de ska nog gå.

Våran underbara soffa kommer vilken dag som helst oxå, längtar som fan tills den kommer så man får slänga ut den gamla soffan och fixa lite här hemma. köpa nya kuddar och filtar o så.. najs bajs. nu vill man bara tapetsera här hemma o göra de riktigt snyggt men de får vänta. Vi hoppas på att få en större lägenhet snart så jag får fixa hela lägenheten alldeles själv =). Sånt gillar jag =).


Nä nu ska jag ta men en kall dusch så vaknar till för just nu skulle ja kunna somna ståendes. Men vi höres vi höres

ha de gött nö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0