gårdagen

hände de inte så mycke i ellr. Min älskade var ledig hela dagen och de var sååå skönt =). var länge sen man såg honom en hel dag hahaha. Vi gick till båten o höll på en stund sen gick jag hem så fick han fixa de med sin polare istället. Jag städade och hämtade barnen sen. När älsklingen kom hem så tog han med Adrian på fotbollsträning. jag o flickorna kom sen. Jag kystte min älskling och tackade honom för att han följde med. Han sa att han vill umgås  med oss o att de var skönt att komma ut, men han ville inte tillbax till jobbet idag hahaha. Senare på kvällen mös vi framför en film, härligt härligt!!

Idag ska jag till strängnäs o kolla på lite saker till Adrians kalas. De är en del som ska handlas in om man säger så. Jag åker in med Sara för hon ville oxå in. Sen när jag kommer hem ska jag hämta min älskade Bella =) och ta henne på en promis o sen hämtar vi kidsen på dagis. Älsklingen jobbar inte kväll idag hellr å de gillar jag starkt. Då får jag äta middag hemma med honom. Me LOVE!!!

nää nu måste jag sticka, får inte glömma bort att träna idag oxå hahaha
ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0