God morgon

God morgon bloggen.
Jag känner mej som en levande zombie just nu, känns som om jag har sovit enbart 2timmar inatt, ja då kan ni förstå hur trött jag är. var tvungen att kliva upp tidigt för att tvätta. inte direkt så att man orka de men jaa de måste ju göras. Barnen vaknade 8 imorse, wow säger jag bara, vilken sovmorgon. Men de har varit full rulle hela helgen så jag förstår att dom sov länge hehehe, Joleene vaknade 6.45 och då var hon hungrig så de var väl bara att ge henne käk då. oj, Joleene har rullat till mage måste vända på henne. Wait here...Så, Joleene ville inte ligga kvar i sängen mer, så de var bara att ta upp henne hehehe =). Idag vet jag ärligt talat inte vad vi ska hitta på. Vädret är inte de bästa och mina ideer är slut nu. Jag vet att jag och Adrian ska baka kakor idag i alla fall, de är väl de enda. Vi får väl se vad vi hittar på, jag kanske överraskar barnen ;) hehe jaa vem vet.
Nä nu måste jag fixa frukost åt dom, lite gröt skulle nog passa bra just nu. hörs sen ha de gött

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag hoppas på SOLSKEN på min och Adrians födelsedag, där med basta! ;-)

2010-06-21 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0