Happy Birthday!!!

Min Adrian fyller hela 6år idag =D. Han har blivit en stor kiille nu =)=). Tänk att han ska börja i skolan i höst. Ja nog är jag stolt allt =).

Igår kom mamma, hasse och brosan hit, vi åt jättegod mat, snacka och skrattade lite sen var de sängen som gällde, man har ju en del att göra idag =). Ska bakas och fria Adrian och sen ner till stan, gud vad roligt =D. Sen ska vi käka vildsvinskött till middag =D.



Kan ni tänka er.. den 25 juni -04 Föddes en ängel, en ängel landade på mitt bröst, titta på mej med sina vackra mörbruna ögon, han var så älskad och så välkommen. han gav mej mer kärlek än någon anna, han gav mej så mycket som jag aldrig trodde att jag någonsin skulle få.  6år senare den 25 Juni 2010 har denna ängeln blivit en stor ängel, tar ett steg fram in i framtiden, släpper mammas hand bara lite grann, tar klivet in i de stora livet, utbildning.. Men jag har knytit fast ett osynligt rep runt hononm, så när jag känner för att krama min lilla pojke ( som han är i mina ögon fortfarande) så drar jag in repet och pussar och kramar honom, för han kommer alltid att vara min lilla bebis, även när han är 35år =).  Vi har fått gå igenom mycket tillsammans han och jag, men aldrig har jag slutat att älska honom, slutat att skydda honom. Kommer alltid att älska honom, skydda honom, finnas där.. ALLTID!! Du är en stark kille, du är mammas pojke och du kommer alltid att vara mammas kille.. alltid =).


Adrian Charlie Sjöberg

2004-06-25  Den dagen föddes du, en underbar ängel =)

Mamma älskar dig av hela sitt hjärta =)




Adrian 2004





Adrian 2005





Adrian 2006



Adrian 2007





Adrian  2008





Adrian 2009



Adrian 2010






han blir bara större och större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0