Jag älskar dig av hela mitt hjärta

Hej älskling!

♥Vet du hur mycket jag älskar dig? jag tror inte jag kan beskriva med ord.
När jag såg in i dina ögon för första gången så skrek mitt hjärta driekt " han är den rätte!!". När mina läppar mötte dina så stannade hela världen en stund. Jag svävade, jag var fri. Jag kände direkt trygghet i din famn, jag kände att här vill jag vara. Jag trivdes direkt när jag kom i din lägenhet.
Gud har verkligen satt våran kärlek på prov, och hårt prov oxå. Men vi har alltid lyckats! vi har lyckats krossa dom hårda murarna och alltid hållt kärleken stark.
Du har alltid funnits där för mig oavsett. Du ger mej krälek,glädje, trygghet, värm.. jaa.. du ger mej allt.
En vacker dag vill jag stå vid altaret och säga "JA", få bli din fru nu och i all framtid.
Jag vet inte hur ska jag ska uttrycka mej i ord. Men jag vet att jag älskar dig, jag älskar dig av hela mitt hjärta. Aldrig har jag varit så lycklig, så lycklig och älskad förut.
Jag ler när jag vaknar upp och ser dej vid min sida, jag ler när jag lägger mej och ser dig vid min sida. Jag saknar dig när du åker till jobbet, jag tänker på dig varje sekund. Jag fylls med glädje och kärlek när du sägar att du älskar mig. Du gör mej hel!! Vi fick en dotter tillsammans, din blick och glädje när våran ängel föddes. En dröm slog in. Du har öppnat dina armar för mina barn och tagit dom under dina vingar, de gör mej så glad och trygg.

Love you with all my heart!!!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0