Jag är så jävla DUKTIG!! =)=)=)

Fan vad duktig jag är!!!!
Jag har under dessa 3 dagar lyckats gå 3mil sammanlagt. Alltså 1mil om dagen =)!!! hur jävla duktig är inte de?? Känner mej så stolt över mej själv alltså. och jag har då gott i väldigt rask takt. Gissa om min kropp gör ont, men de är de så värt. Men jag blir lika trött varje gång hehehe. I tis hade jag Sara med mej och igår och idag hade jag hunden Bellabus med mej =). hur mysigt som helst, vädret har varit kanon fint och kanon varmt =), tur att man hade vatten med till både mej och Bella. Imorn kanske jag ska gå senare på eftermiddan. Tim och Julia kommer i morn så de blir Ronny som får vara hemma med dom alla 4, Joleene tar jag med mej hehe. Sen blire vila lör, sön och sen mån och seeen är de bara att köra igång igen =).  jaa jag känner mej så jävla DUKTIG =)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0