Midsommardagen = Kalas

Idag är de kalas som står på schemat. HAr nyligen vaknat jag, Joleene väckte mej med hennes sprattlande och pratande hehehe. Jag måste städa här hemma och sen baka lite kakor som inte har blivit gjort ännu och sen måste jag iväg och storhandla, ellr jag, mer vi.  De måste bara bli gjort nu alltså. Sen är de bara hem och börja fixa de ena och de andra. Det är 9 barn smo kommer på kalaset och vädret är inte de bästa idag =(. Så alla barnen kommer vilja vara inne. usch, de kommer bli trångt som fan.

Gårdagen


Ja vi firade Adrian igår och han fick massor med presenter.

Han fick:

Ben10 Linne
Ben10 shorts
Pokemon kort
Bakugan
gormiti
Lego starwars till XBOX360
Darth vader dräkt
Lasersvärd
starwars lego 2 olika
Lego bil som man bygger ihop själv
Kulor och en kulpåse
Bubblehead Yoda
700kr att köpa vad han vill för


Sen kommer hans kompisar oxå och ger honom presenter, han är verkligen upp i de blå och han älskar alla presnter. När vi gick nere på stan så gratta alla honom, för han var ju med i tidningen igår =D.
Ja de var en lyckad födelsedag för honom.

Vi grillade vildsvinskött med sallad och sen satt vi o prata och skratta lite. Spelade lite fotboll och körde under hökens vingar med barnen, ja de var roligt =)

nä nu gnäller Joleene, dax för frukost.. ha de så gött




Joleene och jag




Joleene och mamma



Michelle



Adrian sitter ute i de fina vädret och öppnar sina presenter



Adrian i sina fina dräkt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0