Mina tankar och funderingar

Ibland tänker jag som ett barn när jag är ute o traskar i naturen. Som ni vet så går jag mycke o de tycker jag mycket om, men när jag väl går där så brukar konstiga funderingar dyka upp i huvudet på mej. Ja men t.ex om jag möter en gammal dam, då brukar jag tänka " jag undrar hur hon hade de när hon var 25år+, undrar hur hon såg ut och om hon levde med någon då?", så kan jag tänka hehe. Ellr om jag ser en myra så tänker jag "  Allting måste se väldigt stort ut där nere, herregud, en sten måste ju vara som ett berg för dom ellr nått". jaa hahaha sånna konstiga tankar kan jag verkligen ha. Sen kan jag börja planera 2 timmar framåt oxå. Tex " nu ska jag hem och äta, sen hämta barne på dagis, sen handla, hem o laga mat innan Ronny kommer hem, diska o sen träna.. ja men de blir nog bra". hehehe men de slutar aldrig så som jag har planerat.
Ja ibland känner jag mej som ett barn med mycke frågor o funderingar, och jag svara bäst på dom själv oxå tror jag. Men ibland måste man få känna sej liten o fjantig. För man kan inte vara vuxen jämt för då har man de vääääldigt tråkigt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0