planering inför sommaren

Det är inte lätt att planera nått när allting kostar så jävla mycke pengar. Jag har några ställen jag kan tänka mej att åka till. Jag vill så gärna göra nått med barnen, deras kompisar åker bort hela tiden, medans dom stackarna bara sitter hemma somamr efter sommar. När jag var liten åkte vi runt mycke i sverige och jag tyckte de var mega roligt =). Nu vill jag att mina barn ska få uppleva samma sak. Men fan vad dyrt de är alltså..de är så man får leva på nudlar i 1mån för att ha råd känns de som. Men bort ska vi de lovar jag. Jag har dock inte sagt nått till barnen för de är ingen ide att ge dom falska förhoppningar. Men fatta vad kul de skulle vara att dra iväg, bo i stuga och sen hitta på massa roliga saker för att sen åka hem =). fy fan vad najs de hade varit =).. men man måste väl snacka med karln här hemma oxå.. hoppas bara att vill följa med o göra nått skoj.. barnen behöver de=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0