Regn regn och åter regn

De är väl härligt de? att vakna upp en fredagsmorgon med regn utanför sitt fönster? se dom där gigantiska vattenpölarna utanför. jaaa de är väl härligt.  NEJ! de är för jävligt!!!! visst vi behöver regn, men för fan inte idag!! de regnade i förrgårkväll de räcker väl ellr? tydligen inte. bläää..
Meeeen som dom brukar säga " de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".  Ja jag kanske inte springer runt i regnkläder och stövlar ute, men barnen har ju regnkläder o de är tur.


Ska försöka ta mej ner till stan och köpa lite till vårat fredagsmys. Älsklingen ska inte jobba kväll eftersom de regnar, men då jobbar han hela lördag och söndag istället. lite tråkigt faktist, men han får ju in en lön o de är väl de som räknas kanske. vet inte alls vad som händer idag. har skit tråkigt just nu, men man får väl ta och städa här hemma och sen traska sej ut i regnvädret ner till ICA. de är dagens höjdpunkt, ICA Mariefred!! gud jaaa, de är en bra dag de tycker ni inte?

har skickat alla inbjudningskort nu till Adrians kalas, och nu har jag börjat få ångest för de :S. herregud, de betyder att jag måste fixa godsaker, fin tårta, och lösa de här med lokal om de inte blir fint väder. och jar har 2 veckor på mej!!! dax att sätta igång med andra ord :S. SKa ringa runt lite o höra om de är nån som kan fixa Addes tårta o sen ska jag och Adrian baka tillsammans till kalaset, fast inte förrän om 2 veckor typ.

ja nää nu kan jag inte sitta här mer.. ha de så gött nu så hörs vi senare.. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0