Sjukshusbesöket i tisdags

gick väl bra tror jag. Jag fick lämna barnen 7 på morgonen för att hinna med 8 bussen hemifrån. 08.40 var jag framme i E-tuna så jag käkade lite frukost och sen läste jag min bok. Men i alla fall, tiden gick o vi kom äntligen till Barnkliniken. Där kollade dom Joleenes vikt och hon vägde då 5001g och var 60cm lång. jättebra stumpan=). Sen fick vi vänta i 15min på läkaren. Hon kom till slut o tittade på Joleene. Hon tyckte Joleene var en duktig tjej och tidig i sin utveckling, vliket var kanon. Dom tog kissprov o blodprov på henne men fann inga fel. Joleene sa inte ett ljud när dom stack in nålen i handen på henne, mega duktig var hon =). Men som innan så sa dom att de var mjölkprotein allergi o de visste vi ju redan. Ja sen var de bara att åka hem. fick traska runt på stan 1 timme eftersom de inte gick nå tåg just då. Hämtade barnen sen och gick hem.  Joleene somnade halv 7 igår kväll, hon var så trött, hon vaknade vid 9 på kvällen för att äta och sen sov hon till halv 6 imorse. Mega duktig tjej. Ronny trodde inte hon andades o klev direkt upp för att se, och där låg våran lilla tös med tummen i munnen o bara log åt sin pappa hahahaha.


Men som sagt. Allting gick bara bra =)..Jätte snälla läkare och sköterskor var de =). sånt gillar vi




Lilla joleene sitter i soffan o väntar på doktorn




Barnkliniken






 jag och en väldigt trött Joleene  som vägrar
sova



Klara på sjukhuset o är på väg hem





Fått ett litet plåster efter blodprovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0