Soligt och fint

ute är de idag. Men de blåser en aning så de är inte så varmt. Adrian har fått feber IGEN och är jätte dålig i magen, vet inte vad de kan vara, men han fick gå hem från dagis igår för han hade kraftig huvudvärk. Stackaren, han som skulle på kalas på söndag o allt. Men vi hoppas på att han blir frisk snart.
Idag så jobbar älskling kväll igen så jag ska hämta Bonusbarnen i sthlm. Adrian och Joleene blir hemma med svärmor eftersom Joleene är tokförkyld och Adrian har feber. Dessutom ville svägerskan ha Joleene idag så visst visst kan hon få de =). De blir jag och Michelle som åker. Vi ska vänta i 1timme på dom så vi får väl hitta på nått i sthlm medans vi väntar. Men först av allt så måste jag städa här hemma så de är rent o fint tills man kommer hem. har ingen lust att hålla på med de sen inte. Joleene sover så sött och Adrian leker i soffan, Michelle är ute i de fina vädret hon. Igår hade vi Bella Bus här hela dagen, hon sov t.om med här, hur underbart som helst. Känns ibland som om hon är min hehe får fantisera så när hon är här hehehe, men de är en vän till oss hund. Han kom och hämtade Bella för en liten stund sen och jag saknar henne redan.

hörs hörs




Bella bus ligger i soffan o myser på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0