Tuff dag idag

Fan vilken tuff dag de har varit idag. Jag skulle in till E-tuna och handla presenter till grabbarna grus som fyller år och tänkte då att barnen kunde vara på dagis till 15. Men de fick dom inte för de var för lite personal . Imorn går de inte för då ska jag hämta soffan och bord och på tors ska jag till bvc med Joleene, så jag fick ta med mej barnen till E-tuna. vi fick åka buss dit eftersom de inte gick nå tåg. Mötte en tjej med ett barn som skulle till Mälarsjukhuset och hade bara kontanter på sej. De är ju så att dom tar ju inte kontanter på bussen längre, så jag var så snäll och betala med mitt kort så fick hon betala mej kontant, mm gjorde min goda gärning idag jag =D. När vi kom till E-tuna så handla jag presenter åt killarna och ballerina skor åt michelle och flipflop åt adrian, även ett par byxor och en tröja åt Joleene. Vi åkte sedan hem och märkte att de inte gick buss från läggesta *suck*, så vi åt lite korv med mos och sen började vi promenera hem. Mina älskade barn var så duktiga, klagade inte en enda gång. När vi hade kommit halva vägen och vi kände solen om stekte sönder våra ryggar så kom svärmor förbi med bilen, hon ringde sen upp och frågade om hon skulle skjutsa dom äldre barnen hem och jaa tack så mycket gav jag till svar. Som tur var så var de föräldrar hemma på gården som passa dom tills jag kom hem, älskar den här gården på de viset, alla passar allas barn lixom, älskar de. Anledningen till att hon inte tog mej och Joleene med var för att hon inte får in vagnen i bilen, så ni inte tror att hon sket i oss. I alla fall så hade barnen varit så duktiga när jag kom hem. Jag började direkt att städa när jag kom hem. Adrian ville ha vattenkrig, så han och hans  6 kompisar hade vattenkrig på gården, dom hade så roligt =). så roligt att se att alla barnen kan leka tillsammans på dessa gårdar, så jävla roligt att se. jaa jag städade precis klart i alla fall och kollar på klockan och ser att de är dax för middag. De får bli lite grillat idag, jam jam, de är så fint väder så jaaa de skulle verkligen smaka gott..


Nu måste jag ta hand om Joleene, och middan, ha de så gött nu.. så hörs vi ha de hej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0