Vilken helt underbar dag

*pustar ut* , så där ja, då har denna dag rusat förbi som nån jävla formel 1 bil i högsta hastighet. Barnen ligger i sina sängar och drömmer lite nu, sambon jobbar hårt och här sitter jag i min ensamhet och njuter av tystnaden en stund. Joleene är väldigt snorig och klarar nog inte värmen så bra, för de är jävligt varmt ute om dagarna, men fan, man ska inte klaga alltså =), RENA SOMMAREN JU!!!. Men som sagt, så hon har gnällt väldigt mycket och inte alls varit nöjd, men även hon sover sött nu.
Vi drog till stranden jag och barnen, efter att jag hade städat här hemma. Dom tog sej ett dop men de var inte länge de inte, men vi stannade kvar en stund ändå. Vi såg en ödla på vägen hem och de var skit spännande tyckte barnen =).  Adrian gick till grannen och badade i deras pool när han kom hem, hehe skönare där än i Mälaren =). jag själv gav Joleene mat och satt inne en stund och vilade för att sen börja med maten. Älsklingen hann bara in och dricka vatten för att sen dra till jobbet. Stackaren sliter hårt han, my love.  Mina älskade barn har varit ute hela dagen lång, och de gillar mamma vääääldigt mycket. Hoppas verkligen vi kan åka på semester snart, tror vi alla behöver komma bort från Mariefred en stund.

Igår när Joleene var som gnälligast och ja vi hade gjort allt i våran makt för att göra henne glad, ellr i alla fall jag, så tog älsklingen henne och gick ut, han ställde sej precis utanför våran tomt och kollade rakt fram med henne i famnen, han bara stod där. när jag gick fram en bit så hörde jag hur han små pratade med henne och ja.. de var nog ett av de vackraste jag har sett, hon var så lugn i sin fars armar inte ett ljud gjorde hon. Jag grät nästan. Jag är så glad att jag har honom vid min sida, vet inte vad jag hade gjort annars..

hehe jaa denna vecka ¨är sista veckan för Adrian på dagis, sen är det SKOLAN som gäller till hösten, barnen går på sommarlov nästa vecka, ska även till sjukhuset då för att träffa en dietist och Joleenes läkare, vad skönt att få lite hjälp när de gäller Joleenes kost.

Nää ha de gött nö, så hörs vi!!

pöss pööööss











♥Far och dotter. Pappas lilla flicka de där♥




     


Bilder från stranden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0