de verkar vända nu♥

ja Min älskade Joleene har nu gått upp 160gram på 3 dagar så nu väger hon 4060gram, de är ja så himla glad för, hon har vuxit 0,5cm oxå så nu är hon 56cm lång. jag blev så himla glad när ja såg de så de kom nästan glädje tårar.
Idag har jag varit på öppna förskolan med Sara o hennes dotter Elsa, jag hade super roligt där, träffade nya människor, otroligt trevliga människor de var oxå roligt. Sen efter de så gick ja o Sara upp till bvc med barnen, lilla elsa fick spruta stackare =). men hon hade oxå vuxit o gått upp i vikt så vi båda blev super glada =). slocknade här för ett tag sen hehe var så himla trött, men nu är man seg istället. Michelle har lagt sej för kvällen så nu ska ja o Adrian hitta på nått innan han ska sova sen äre bara Joleene kvar =)...
satan vad jag är sugen på godis, kanske tar mej en promenix hahah..

ha en trevlig kväll mina vänner

BVC besök:

Joleene  8,5veckor 
vikt:4060g
längd 56cm
huvudomfång 36,9



♥Så lik sin pappa =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0