En solig lördag♥

Härliga soliga lördag, och de är så underbart skönt ute oxå.

Ja man vaknade 05.45 imorse av att barnen lekte hejvillt inne i rummet, den enda som inte var vaken var Tim, han sov fram till halv 8. Men ja man var vaken tidigt imorse, så de var bara att ligga i sängen en stund o njuta innan man var tvungen att fixa frukost åt dom större o fixa mat åt Joleene. När barnen hade ätit klart så var de dax för dom att klä på sej att gå ut. de tog dom 1 tim sen kom dom in o säger att dom är genom våta. Ja barnen hade ju stått i en djup vattenpöl med täckbyxor o vinterskor, så de var bara att klä av dom alla o hänga alla kläder på tork, så nu kan dom inte gå ut mer den här helgen.. man ville nästan gråta men de var bara att hålla en god min. Så nu leker dom på sitt rum =). Älsklingen har åkt o handlat lite för ikväll. Han hade tänkt o fixa en romantisk kväll för oss 2, han är så himla go.. med levande ljus o nå gott, de var så länge sen vi hade nå mysigt, de har ju blivit så mycke annat nu, fått barn, jobbat, tagit hand om barnen osv osv. men ikväll ska vi i alla fall mysa =D, älskar honom så himla mycket, gör mej så lycklig han =)
snart ska jag och Joleene ta oss en härlig skön eftermiddags promenad, skönt att komma ut en stund.

ha de så bra mina gofisar





Älskar dig min underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0