En solig lördag

god morgon!

man vaknade en skaplig tid idag, Joleene väckte mej 7 imorse o ville ha käk, så de var bara att kliva upp o göra den. Men innan så låg jag o hörde hur hon pratade, ojoj, hon snackade på med sej själv hihi de var så gulligt att höra henne =). När jag satt där o gav henne mat så tänkte jag att ja kanske skulle kolla tvättstugan efteråt, Så när hon fått sin food så sprang jag till tvättstugan o de var ledigt ända fram till 19 ikväll, så jag passade på att börja tvätta nu. Så nu på morgonkvisten så har jag tvättstugan. Älskling ligger o sover fortfarande, de är han värd, stackaren kliver ju upp 5 varje morgon annars.
Igår gjorde vi hemmagjord pizza o alla här hemma älskade den, de var roligt =). Sen kollade vi på Barda o mös med popcorn med barnen. jag hade så himla ont i huvudet nacken o magen så jag gick o lade mej ganska så tidigt. Joleene somnade runt 8 tiden o vaknade inte förrän halv 4 på morgonen, de var duktigt gjort av henne de =). Idag händer de väl inte så mycket, jag ska tvätta klart sen ska vi stor städa här hemma o sen går nog jag o barnen ut en stund. får väl se om R följer med ut oxå, osäkert de hahaha.. Solen skiner så fint ute o de är skönt ute oxå, jag älskar vädret just nu solen skiner o snön smälter, kan de bli bättre?

Hoppas ni alla får en härlig dag som jag. För jag ska bara ta de lugnt o njuta med min älskade familj





Pappa leker med sin älskade dotter, hehe självlart kom hans hand med, men hon ler de var de som var de viktigaste =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0