Fredagen fullbokad

God morgon alla Bloggare o läsare!!

Vädret är kanske inte de bästa idag, molnigt o regnar till o från, men de är varmt ute, inte kallt direkt =).  Men jag kom upp i tid vid 7 tiden o då klev jag upp o gjorde i ordning mat till Joleene och sen fick Adrian o Michelle frukost. Så nu är de dax för mej att städa här hemma så de är rent i luktar gott när vi kommer hem. Vi ska åka till sthlm idag o shoppa lite kläder o sen ska vi plocka upp bonusbarnen o sen hem.
Igår så var jag till strängnäs o handlade, ja mötte min älskling där så vi gick runt där o kollade lite o handlade lite sen käkade vi lunch innan älsklingen åkte tillbax till jobbet o jag åkte hem. Vi köpte en liten skyllt till vagnen som de står *V.I.P* på , en liten grej med björnar på som vi hängde över vagnen som Joleene kan titta på, "min första bok" åt Joleene och sen ett tvspel åt barnen Madagaskar 2. Så de blev en del handlat igår ändå =). Vi käkade rostbiff och klyftpotatis med kantarellsås till middag.  Adrian var ute o cyklade igår, han har ju inte cyklat sen i höstas , så de tyckte han var super kul =).
nää nu har ja inte tid att sitta här sej jag, klockan är 07.53 och 11.10 ska vi åka så ja har en del att göra nu..


ha de gött så hörs vi *puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0