God morgon go vänner

En bra start på morgonen, älsklingen kastar en kudde i nyllet på mej 6 på morgonen innan han ska till jobbet, man somnar om när han har gått o 1tim senare så hör man hur lilla Joleene ligger o pratar för fullt brevid mej. Då kan man inte göra nått annat än att slå upp ögonen titta på henne o le brett =). Hon har fått mat i alla fall o ja ska hoppa in i duschen innan Adrian o Michelle får frukost.
Tänkte åka till strängnäs idag, måste köpa ett fotoalbum och "min första bok" åt Joleene, sen nytt headset oxå =), behöver de ja sörrö. Ev en ny BH ska ja kolla på oxå, vi får se. Imorn ska jag in o hämta bonusbarnen Tim och Julia, först ska ja shoppa i sthlm o sen ska jag möta upp dom o deras mamma halv 3 på station.  blir tufft att ha 5 barn på tåget, men jag klarar de nog, har klarat de förut så =).

nää nu måste jag hoppa in i den där duschen asså, hihi brukar dra ut på de men nu ska jag  in!! :P

ha de gött så länge my friends




♥mina stora barn Michelle 3 & Adrian 5,5♥

Kommentarer
Postat av: ullis

Ja visst var dom :) Perfekt nu till våren! ;)

2010-03-18 @ 10:45:39
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0