Min älskade Joleene =(♥

Min fina Joleene går inte upp i vikt, snarare går ner i vikt. Hon hade svårt att gå upp i vikt i början men sen gick de bra o hon gick upp 100g i veckan, men nu dalar hon ner igen o Bm vet inte varför hon gör de hellr. men nu ska vi börja ge henne mat varannan timme för att se om de hjälper o så ska vi ta oss till BM på mån igen för att se om hon har gått upp nånting, sen ska vi börja med babymassage för Bm säger att de hjälper bebisar att växa, så vi får testa allt vi kan.
Sen ska våran älskade barnmoska hjälpa oss med lägenhet, hon ska prata lite med strängnäsbostäder o se vad hon kan göra, hon är fööör underbar. Vi bor lixom 7st i en enkel 2:a ¨på 63kvadrat, vilket inte är acceptabelt, vi har dock försökt få lägenhet i 2år men vi kommer ingenvart så nu drar vi in läkare o shit för att få hjälp.

Nu måste jag ge Joleene mat.

Min älskade Joleene, Mamma o pappa älskar dig oändligt mycke, visa oss att du är en stor tjej o gå upp i vikt nu.. vi vill bara att du ska må bra♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0