Mina älskade barn..

De finns nog ingenting bättre än att se sina barn växa upp. Från de att dom ligger i magen tills de att dom blir stora o vuxna. Jag brukar gå in till mina änglar när dom har somnat, studera dom o tänka för mej själv.. " hur kan dessa oskyldiga små barnen vara full med bus och enerig?" hehehehe....ibland när vi är ute så brukar ja länge  titta på dom o studera dom.. när jag ser deras leenden o hur bra dom leker där ute så känner ja mej full med liv.  Dom har inga bekymmer i världen o dom har ingen aning vad som väntar dom när dom kommer upp i vuxenlivet. därför är de så skönt att veta att dom är små ett tag till. Jag älskar mina barn som är fulla med liv, oavsett situation så är dom fulla med liv o rörelser, dom har alltid nånting att berätta o visa o man blir lika glad varenda gång =). Nu sitter ja här hos min mamma o tittar på dom små när dom sover o ja får nästan tårar. Hur kan man vilja skada sånna små varelser, små individer som bara leker o har roligt, inte har en aning om vad som händer utanför deras världar. hur kan man vilja skada o förstöra deras små hjärnor som inte ens är färdig utvecklade ännu. Varje förälder borde verklien blicka tillbax o tänka på den tiden dom fick ett + på stickan ellr den dagen dom kände första sparken, första gången dom höll sitt nyfödda barn i famnen, första leendet, skrattet, steget osv osv.. de är dessa minnen som får en att nästan fälla en tår då o då. i alla fall jag. ja mina älskade barn ger mej glädje kärlek o värme o de kan ingen ta ifrån dom That's it!!!


♥Adrian♥Michelle♥Joleene♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0