Onsdag morgon

Mulet är de när man öpnnar ögonen o tittar ut. jamen vart fan tog solen vägen nu då? vi som har haft så fint väder dom här dagarna?. Jag trodde älsklingen hade sovit över imorse så jag låg i sängen o röck i hans täcke o försökte väcka honom haha men de låg ingen där, så nää han hade inte försovit sej hehehe. Jag har precis givit Joleene mat, som just nu ligger i sängen o snackar för fullt. dom större har inte fått frukost än, jag tänkte ta en dusch först o sen ge dom de. Sen ska dom till dagis så klart =). 10.45 ska Joleene o jag till bvc och kolla hennes vikt, hoppas hon har gått upp lite mer nu, sen blire väl hem o städa.
Ja se på fan, de har ju snöat ute oxå GREAT!!! *not*, nu kommer de bli snorhalt att gå där ute ju.. usch vad tråkigt. nä om man kanske skulle ta den där duschen nu ellr vad säger ni?... heheh ha de så gött tills vidare..


ooo ja just de!!! Jag o barnen så videkissar när vi gick från dagis igår, hela trädet var fullt, de var vårtecken i mina ögon =). Sätter in en bild lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0