så omoget o fjantigt

En person som talar om för mej vilka som är mina vänner o inte mina vänner, en person som förolämpar mej och försöker trycka ner mej i dens egen skithåla för att jag umgås med vem FAN jag vill, är för mej dagis nivå. När man på alla sätt försöker trycka ner en annan människa genom att komma med ord o trycker på alla knappar för att få en annan att må dåligt. Men de går lixom inte, jag har varit i de där stadiet o när jag ser tillbax på de så får de mej att skratta, att man var så omogen, man mår dåligt själv o försöker då trycka ner en annan människa så man själv ska må bättre.  Därför tar jag inte åt mej av de personen skriver. I mina ögon är de omogenhet, för de är så löjligt o dumt att ens hålla på. 
Jag älskar mitt liv, jag har en sambo som älskar mej för den jag är, jag har 3 underbara barn som får mej att le o må bra ( viklket för mej är då världens bästa dagis *ler*) och jag lever mitt liv i nuet. Jag har haft 3 jobb o jag har fortfarande 2 jobb, jag är bara mammaledig just nu.  Så jag tar inte åt mig. O allting börjde med att jag har en vän som denna person inte gillar, är de då inte löjligt att man reagerar på detta vis då? nää.. jag kan som sagt bara skaka på huvudet, le o vinka personen hejdå, sen vända ryggen emot o leva vidare med mitt underbara liv. För jag är lycklig och de kommer ja fortsätta vara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0