Varför :'(

Ja bvc besöket gick väl inte alls som jag hade tänkt mej =(. Joleene fortsätter att gå ner i vikt, även fast hon äter o äter, varannan tim äter hon, men går inte upp i vikt. Men hon har växt 2 cm , de är allt =(. När vi lade henne på vågen o jag såg att hon hade gått ner istället för upp, så kände jag hur ont  de gjorde i kroppen o hur tårarna gärna ville komma. Bm sa att de inte alls var bra o ringde barnkliniken på mälarsjukhuset. Hon sa att risken finns att vi måste åka in o eventuellt bli inlagda tills Joleene ökar i vikt, ja de fick mej bara att vilja gråta ännu mer.  Jag stod o tittade på Joleene som låg på skötbordet o kollade på fiskarna som hängde från taket i alla färger, hon log o pratade på för fullt o benen sparkade hejvillt. Ett leende fick ja fram men tårarna började sakta rulla ner för mina kinder, jag viskade "varför" till mej själv. Bm sa sen i alla fall att vi ska komma tillbax imorn. Men att ja måste mata Joleene varannan tim även på natten, så ja måste väcka henne varannan timme för att ge henne mat. Jag kommer vara vaken hela natten lång så hon får i sej de hon ska.. de blir tufft, men allt för min älskade Joleene

Imorn ska vi till bvc igen o prata med en läkare, ev blire sjukhuset. Min älskling ska vara hemma imorn o följa med mej. blire sjukhuset så stannar han hemma med barnen.

Min älskade Joleene, mamma älskar dig så mycket. Jag gör allt för att du ska må bra, för du får mamma att må bra, varför går du inte upp i vikt, jag önskar ibland att du kunde berätta för mej när nått är fel. Du verkar så nöjd o belåten, så glad o full av energi, men varför blir du inte tyngre. Min älskade Joleene, mamma sitter uppe hela natten med dej om de ska få dej att må bättre =(. Älskar dig av hela mitt hjärta, de gör ont i mej åå de gör ont i mej =(




♥Sessan 8 veckor, sover så sött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0