25års fest, bästa kvällen ever!!!

Fy fan vad roligt jag hade igår, kvällen är oförglömlig!!


Jag gick på stan med mamma och köpte en klänning till kvällen, sen gick jag hem o då var pappa där o firade mej. fick en bok, jättefina rosor och sen 1500kr av både honom och Annelie. Efter de så gjorde jag mej iordning för festen, kände mej inte så nöjd från början men sen så blev de bra ;). Yonna kom hit o lämnade lite dricka i kylen medans vi drog ner till stan och åt. Satte oss på Östens Pärla och åt väldigt god kina mat. hehehe redan där hade vi roligt o skrattade en del. Efter maten så gick vi hem igen och hämta drickan och sen drog vi till en fest som Jannica var på, där började allting hehehe vi blev lite lulliga.... ok vi blev en aning fulla haha och hade skit roligt. Vi promenerade ett gäng sen till Slick City för att dansa. När vi står i kön så pekar vakten direkt på mej och säger " DU ska visa leg", jag frågade honom om han drev med med och han säger bestämt "nej de gör jag inte".  så när alla stod där o skratta åt mej så tog jag upp mitt leg o visade honom, då log han och sa tack. VILKEN SKIT HAN ÄR!!! hahahaha.. ja vi går raka vägen in o köper en varsin drink, då möter jag väldigt många från min gymnasium klass, å jag blev så glad när jag träffa dom. vi dansade sen i alla fall hela natten lång och skratta väldigt mycket. jag var helt borta när jag kom hem hahaha. Så nu mår man väl som man förjänar men jag skulle inte tveka en sekund att göra om de hahahaha




Best friends forever and always



Jannica o jag på förfesten





Looking fine tonight




brudarna på väg ut



Lite dricka kanske??



knas budarna



Heta Yonna




Mina brudar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0