Besök i hjorthagen..

Igår var vi i hjorthagen med öppna förskolan. De tyckte dom var roligt, även Adrian som då snart är 6år =). Dom lekte lekar o hade de så roligt, dom ville inte hellr gå hem. Sara och hennes flickor var med så klart.  Vi hade fika o filt med oss. Vädret kanske itne var på våran sida menlite sol o kyligt var de. Sen gick vi hem o lekte. banren lekte inne o jag och sara satt o snacka lite. De var skönt att snacka ut lite tycker jag. På kvällen så började jag och älsklingen att grovstäda i köet, gjorde rent spis/ugn o luckor hahaha. Sen mös vi framrör en film =). lite bilder från gårdagen då.



Ett mycket vackert och underligt träd




en av mammorna hade med sej deras hund Pontus. Jättefin hund. Men en STOR 3åring =).



jag har ju dom andra korten på digital cameran så dom kommer in sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0