Då har jag gjort mitt idag

hehe japp jag har gått powerwalk 8km idag o jag är helt slut, jag gick hem efter de o gav Joleene mat sen gick jag o hämtade barnen, lämnade dom hos en kompis för att ta cykeln till affären o handla cigg åt henne å sen hem (de tog mej 6min), sen efter de så gick jag hem o städade lägenheten o tog fram food for today. Japp så nu har jag gjort mitt för idag vill jag lova hahaha. Min fot värker som fan men de får man väl ta ellr?
Det luktat gödsel här hemma, ellr ja där ute. För vi har åkrar här o dom lägger ju ut gödsel o det luktar nå förjävligt.  usch. Ja nu ligger joleene på golvet o snackar för sej själv o jag sitter här o kollar in facebook hehehehe.  Jag tror vi ska grilla kött idag med lite potatisgratäng o sallad med fetaost o sås mmmmm goooott jam jam. Dom större barnen är ute just nu. Ja men då får vi väl höras imorn igen då. Här kommer lite bilder från dagis promenad





Det första barnen gjorde när dom kom till dagis var att ta en varsin cykel =)




Joleene njöt av att sitta i vagnen =)



Så fint här i Mariefred när sommaren är på väg =)




Vårat vackra slott



Här står man o kollar ut mot sjön





ett i håligt träd




Kungens fina hjortar




ja jag tog massor med kort men orkar inte lägga upp alla hehehe. ha en fin onsdag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0