Det finns fan gränser..

om vad man skämtar om. Att  t.ex ta fram ett kort på en pedofil som har mördat ett stackars barn och skriver texten " min hjärna är full av knull". Vad fan är de och skämta om.. Va!!! herregud. sätta upp en bild på stackars lilla Englas mördare och sen skriva en sån text o sen grava åt de och därefter inte bryr sej ett skit om vad människan har gjort. Nää sånt gör mej så jävla upprörd.  de är totalt brist på respekt. Att man inte ens kan tänka med den lilla jävla hjärnan man har då.. nää. helt makalöst.

Personen i fråga skrev detta när jag kommenterade bilden:

Man kan skämta om allt, punkt. Alla har inte samma sorts humor, vet du.
Det var en tragedi, det tycker jag med. Men inte för mig, alltså bryr jag mig inte och ser inte varför jag skulle.
Jag har respekt i den mening att jag inte skulle skämta om det inför flickans föräldrar men inte mer. Men de är inte här.

Och det är JAG som ska växa upp??? tänk om nån av englas närstående skulle se de där o kommentera, skulle då personen i sej skriva samma sak??? helt jävla makalöst och de är jag som ska växa upp!!!  fy fan vilken omogen jävla människa. Jag tror fan inte han/ hon hade reagerat desamma om de var en närstående till den personen som hade varit med om nått sånt här.  Nä jag är så upprröd. Jag hade blivit gaaaaalen om jag var en närstående.  jag trodde sånt här berörde alla människor. Men tydligen inte idioter!!! fy fan....
Jag är mamma själv o de tar som fan på mej att läsa nått sånt.



Och är de nån där ute som tycker nått annat så fine!!! men då vet inte ni vart gränsen för skämt går alltså. Jag sörjer med Englas föräldrar och närstående och hoppas för fan att dom inte ser den bilder.




Persnoen i fråga skrev texten ´åt den här bilden o sen en xD.

de är då faaaan inget att skämta om. ellr vad säger ni????

Kommentarer
Postat av: ida

Men vilken jävla idiot! Alltså det är pinsamt hur puckade vissa människor är.. oftast är dom sjuka själv o kan inte visa empati för andra... Fy fan!!



Bra att du säger ifrån när du ser nå som är helt fel!

2010-05-04 @ 16:09:40
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är helt okej om du publicerar en bild på personen som mördade deras dotter och skriver om honom?

2010-05-04 @ 19:45:58
Postat av: Katrin

fy faan.. man blir riktigt arg av att läsa detta. hur tänker vissa människor? så jävla respektlöst!

2010-05-04 @ 23:03:06
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0