det här med blogg alltså

Jag känner mej så tråkig när jag läser min blogg. Hur fan orkar ni ens gå in på den o kolla? de enda jag skriver om är vad jag gör från de att jag vaknar till de att jag lägger mej, jag menar Booooorriiing. tycker jag i alla fall =/. Som idag, vadå vad har jag gjort för intressant idag? städat, varit till lottenlund, ätit middag, badat Joleene sen ingenting där emellan. Nu ligger alla barnen i sina sänger och Ronny Jobbar. jaha men de var ju roligt. hmm.. ja jag kanske ska börja skriva om känslor, åsikter, musik o annat shit.. OM jag kommer ihåg de ;). Men nog kan jag skriva om vad jag har gjort på dagarna oxå för den här bloggen är till för mej o ingen annan direkt =).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0