Det var den sommaren de

Idag var de riktigt kallt ute, brrr. Man är ju van vid härligt tropisk värme o helt plötsligt slår de om till svensk värme igen brr säger jag bara. Men vi drog oss till Lottenlund i alla fall och barnen hade jätteroligt där. Sen gick vi hem o käkade lite lunch. Jag var helt slut när jag kom hem hehe så jag latade mej lite.
Nu sover alla barnen gott i sängarna och älsklingen kom precis hem efter att ha hållt på med båten. Nu ska jag ta mej en cykeltur runt hjorthagen eftersom jag inte tog nån powerwalk idag. får se hur många varv jag klarar av hehe.. hade hoppas på 3 varv för då har jag cyklat 1mil =).

Joleene har börjat spy av hennes mat igen så jag ska till BVC imorn igen och den här gången tror dom att de är magmunnen.. dom kan ta mej fan aldrig bestämma sej. Blir så less!!! gör tester o se vad som är fel istället för att hålla på bolla fram o tillbax!!!






Det här är Lottenlund =)

















Älskade Joleene

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hoppas Joleene blir bättre snart! Vilket underbar söt mössa hon hade på bilden btw :-)

2010-05-27 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0