Detta är ingen vanlig dag..

för detta är min födelsedag hurra hurra hurra!!!1 hehe jaa idag blir man gammal tant, hela 25år gammal alltså. Huj, jobbigt, känner de i lederna hehehe. Vaknade tidigt imorse för att ta emot Bella och sen krama o puss äsklingen hejdå, för han är inte hemma när vi åker. Älskar honom så mycket, kommer sakna honom =(. Innan vi åker ska jag lämna barnen på dagis, gå ut med Bella, städa här hemma, hämta ut biljetterna och sen hämta barnen igen =).  jag är verkligen skit trött hehe. De känns då inte som min födelsedag direkt :p.. men de brukar väl inte göra de när man kommer upp i den här åldern ellr hur?
Igår satt jag o älsklingen och kollade på FlasForward, mega bra serie =), låg å mös under hela filmen. Älskar att ha de så =). Men min älskade Adrian hade jättesvårt att sova, jag har ingen aning varför men han somnade inte förrän 12 på natten ellr nått och då hade vi redan lagt oss. han var jättetrött när han vaknade imorse. stackars liten. oj nu fick jag bloggtorka :S... hmm.. jag får skriva mer senare kanske för nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om.. jag visste de för 1 tim sen men inte nu.. knaaas... jaja vi hörs senare då


kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0