En jävligt seg söndag

Ja söndagen kunde inte vara segare om man säger så. Shit de hände inte ett skit igår. Vi sätade lägenheten de första vi gjorde när vi vaknade, sen satt vi o snacka ett tag. Vi kom på att vi skulle behöva nya mattor här hemma. Älsklingen drog till södertälje o handlade mattor till hallen o vardagsrummet. Självklart var jag hemma med barnen. Ja o vara hemma med dom är jag väl alltid men den här gången gick de inte smärtfritt direkt. Först så åt Adrian så himla fort så han tappa skålen med mat på golvet å skålen gick sönder, o jag kunde inte sopa upp skiten för jag hitta ingen sop. Sen skulle han springa till toan o sprang rakt in i hallbänken så lådan på den gick sönder o prylarna ramla ut, efter de så började Joleene o gråta för full hals o Michelle vägrade gå på toa. Så hon bajsade på sej o Joleene fortsätter skrika. Jag fick ge Joleene nappen o sen snabba mej med att duscha rent Michelle som bara grät o vägrade på toa (ingen aning varför). Efter der så fick michelle gå in på rummet o kolla på Barnkanalen en stund medans jag tog hand om joleene. Då märker jag att Joleene har bajsat ner sej totalt, jaha då var de bara att göra rent henne oxå. Stackaren forstätter gråta, hon är så himla trött. Efter 15min gråtande o vaggande så somna hon äntligen o 40min senare kommer älsklingen hem . Vart fan är karlarna när man behöver dom.. va?? ja jag tog mej då en dusch när han kom hem så jag fic k vara en aning ifred hahahaha.  Vi käkade fiskpinnar med potatis till middag o sen satt vi o kollade på tv med barnen innan de var dax för dom att sova. Så ja de hände inte så mycke under den söndagen direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0