En skön Familjelördag

Vi tog barnen och gick till Lottenlund idag. Hur underbart som helst, och självklart hade vi vädret på våran sida. Lottenlund är alltså ett ställe vid vattnet..hmm hur ska man förklara lottenlund då hahaha.. Ja de är en äng med vatten och en båthamn och sen har du en lekplats för barnen, en resturang och en bit bort har du sotra slottet hehe jättefint i alla fall. Ja men som sagt vi gick dit och barnen ville så gärna bada så dom fick blöta fötterna och jaa hehe nog fan var dom på väg i allt hahaha. Vi satt bara en liten stund i lottenlund för barnen började svettas och de fanns ingen skugga och sen började dom bli hungriga så vi gick till grillen och gav dom en pizza att dela på och sen en glass. Efter de så gick vi hem och barnen gick ut o lekte på gården. Älsklingen har varit och hållt på med båten och jag har städat här hemma. Ikväll ska vi grilla med ett par vänner och ha mysigt på deras uteplats och de ska bli roligt. Nää nu måste jag ta lilla Joleene som gnäller här brevid mej. ha en fortsatt trevlig lördag hörni





barnen känner på vattnet




hehe nope inte bada idag :)




barnen spelar boll ( en liten del av lottenlund)


jag ska knäppa kort på Lottenlund och hjorthagen så ni får se vart jag brukar röra mej nånstans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0