Födelsedagen

Dagen började med att jag klev upp och tog emot Bella Bus, sen så väckte jag älsklingen, gav honom en bamse kram innan han drog till jobbet eftersom jag inte skulle vara hemma när han kom hem från jobbet. Jag lämnade senare barnen på dagis o gick sedan hem för att städa. Mötte senare upp Sara och gick ner på stan, där hämtade jag ett paket från ellos och biljetterna. vi mötte på veronica och satte och ner o snacka lite, super mysigt. Sen var jag tvungen att gå hem o packa. hämtade barnen och sen åkte vi. De var så jävla mycke folk på tåget till Gävle, vi hade reserverade platser men fick fan inte ens sitta brevid varandra, skit drygt, så vi satte oss nere vid dörrarna så joleene kunde sova i vagnen. barnen satt dock inte still en sekund och jag fick stå från Uppsala till Gävle, skit drygt. När vi kom till gävle så var de skiiit kallt!! hahah vi hade de då varmare hemma än här, så jag fick sätta på barnen jackorna hehehe och mej själv en tjockare tröja. När vi kom till mamma så fick jag mina presenter. De var ett presentkort på 300kr på Glitter och en parfym, hehe och jag som precis hade köpt mej victoria secret parym hahaha. Men jag blev glad ändå. Jag och barnen gick sedan iväg för att käka på mas och sen handla frukost. Sen drog vi hem och då var de redan läggdax för barnen. Snackade med Yonna på kvällen och så roligt har jag inte haft de på länge, snackade med mickis senare ändå och sen blev de sängen. Så de hände inte så mycket på min födelsedag, men jag hoppas de händer mer idag. har fått lite dåliga nyheter så här på morgonkvisten men jag hoppas de blir bättre sen.


Nu ska jag ner på stan och träffa Daysi och Kimmie och sen bege oss till farmor och farfar, sen ska jag ner på stan med min mamma och kolla lite.  uppdaterar när jag har kommit hem, kommer lite bilder då oxå. ha de gött gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0