Första besöket på skolan

Idag var de första dan som Adrian fick träffa sina nya klasskamrater som han ska gå förskoleklassen med =). Japp för Adrian blir 6år nästa månad och kommer börja förskoleklass då. jag är så himla stolt över honom. De är nästan så jag blir rörd. Först lämnade vi Michelle på dagis, och jag vrickade foten igår så jag fick halta dit o sen till skolan hahaha. Men när vi kom fram så fick man titta runt o kolla hur de såg ut. jag har då aldrig sett Adrian så glad å uppåt på länge. Han ville kolla runt hela hela tiden =). Sen fick träffa hans fröknar och dom heter Eva och Elenor, hahaha komiskt. han lär ju inte glömma bort vad hon heter. Efter de så fick alla förskole barnen sätta sej i en ring o leka en namn lek och de gick jättebra. Efteråt fick dom leka i 30min innan de var dax att gå till dagis igen. Adrian ville verkligen inte gå till dagis, han ville ju stanna i skolan. stackaren. Men snart, snart så ska han få börja där. Such tiden går så fort. Han var ju bara en bebis för inte så länge sen. och nu ska han börja skolan.. jaa tiden går verkligen fort. 

Nu har jag städat här hemma o ska precis hämta barnen på dagis. Måste gå tidigare då jag inte kan gå så fort hahaha. ha de gött




Adrian i målarrummet




kollar in dom fina bilderna som dom äldre har gjort





Här sitter han i ringen med dom andra barnen som han ska gå med sen =) 

Kommentarer
Postat av: Katrin

vad kul =) Kristoffers första besök är på torsdag... jag hoppas jag inte jobbar då så att jag kan vara med.. men annars blir både jag o sågen med. ska bli så rolgit för honom =)

2010-05-04 @ 23:00:42
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0