Fredag en härlig dag

Vaknade tidigt imorse för jag skulle hämta upp bonusbarnen i sthlm. Vi drog 10 på morgonen hemifrån, alltså jag o barnen, sen när vi kom till sthlm så kollade vi lite på kläder, köpte så klart kläder till barnen hehehe. Sen när klockan blev runt 12 så hämtade jag upp barnen. Resan hem var tuff vill jag lova, men vi kom hemm i alla fall. Barnen lekte ute ända fram till kvällen så jag o älsklingen hade inte direkt nått att göra. Vi började små busa i soffan genom att kittla varandra, de slutade med vattenkrig hahahaha. Jag har inte haft så roligt på länge, grannarna skratta och tyckte de var roligt och både jag o älsklingen hade de roligt. Tim och Adrian hoppade in på slutet oxå =). Ja de var verkligen mega kul.
Vi köpte oss en båt idag oxå =), en rodbåt med motor. Älsklingen är ute o håller på med den nu så jag har med svett och tårar lagt 5 barn i sina sängar, fråan är bara när dom tänker somna hehehe. Imorn blire picknick i lottenlund och sen grlinning. Dom sa att de skulle bli åska idag men inte fan ser jag nån åska inte =P...

ja ni får ha en fortsatt trevlig kväll.. kramar kramar


Dom fina korten på barnen..
syskon kort o skolfoto




Michelle och Adrian




Adrians skolfoto.. guud han har blivit så stor nu *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0