Hemma igen!

Skönt att vara hemma igen. visst kan de vara skönt att komma hemifrån och vara barnledig, men de är mycket skönare att komma hem till familjen igen. Vad är de man brukar säga?  Borta bra men hemma bäst? barnen hade haft de jätte bra hos Morfar och de är skönt. När vi kom hem idag så städade jag och satte upp lite tavlor på familjen på väggen de blev riktigt snygg. Älsklingen jobbade så han såg jag inte förrän 3timmar senare. Vi tog alla en promenad ner till stan för att ta ut pengar och sen hem igen. Vi åt Kyckling o sallad till middag idag. Jag o älsklingen ska bli nyttiga, barnen fick så klart ris o sås till maten =). Bort med kolhydrater =D. Nu ligger barnen i deras sängar och jag ska ta med joleene in o bada lite, sen är de läggdax för henne oxå. Blir myspys innan man ska sussa kudde.

ha en trevlig kväll




Min fina blombukett som jag fick av min pappa på födelsedagen =)



Tavlorna på familjen





Fina jag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0