Hemma med sjukt barn

Adrian kom till mig igår morse och sa att han hade jätteont i huvudet. jag tänkte direkt på hjärnskakning eftersom han ramlade från trädet i söndags. Men sen kom jag att tänka på att han har ont i huvudet för de mesta när han har feber. så jag tog tempen på honom och då hade han 37.6. så jag sa åt honom att vila en stund. men han var sååå rastlös. han hoppade runt o höll på hela dan. vi gick till affären oxå å då var han pigg. men när han skulle lägga sej sen så hade han 40grader, inte den piggaste kanske. så de blev alvedon innan han somnade. Så imorse så kollade jag igen och då hade han 39.8, bara att ge alvedon igen då. Nu har febern gått ner men han blir sängliggandes ändå. Jag skulle ha gått på en långpromis idag men istället får jag sitta ute o sola istället. hehe men de ska väl inte hellr skada. ska dammsuga o tvätta lite idag oxå så.





Michelle på väg ut




Inte de vackraste vädret i Mariefred




Adrian pratar med morbror Charlie i telefon och Michelle går brevid




Joleene sov i vagnen hela vägen




Våran älskade katt Tyson hade legat i ett par buskar o jamat efter oss, så han blev så glad när vi kom hem från affären igen hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0