Högvärme sommar

Ja fy fan vilken värme. Jag vet jag vet, man ska inte klaga men shit de finns väl en gräns hehe. De är inte så varmt så man kan bada, men de är så varmt så man kan springa runt i bikini hehehehe. Ja de är inte så varmt i vattnet menar jag så klart. Vi hade 28 grader varmt här ute idag utan nå vindpust som kom o kylde ner en. Joleene låg bara i en klänning o njöt i vagnen hela dan idag. Jag var på en promenad med Sara under dagen o de var ritkigt skönt. Sen på eftermiddan så var de Sommar fest på dagis, barnen sjöng o sen grilla korv, men jaa.. De var jävligt varmt å då hade ändå Michelle kjol o Adrian shorts men ändå, Joleene grät av värmen så vi gick hem efter ett tag. När vi kom hem så grilla vi lite flintastek o barnen lekte ute på gården. Jag spelade lite fotboll med adrian innan alla andra barn kom, då ville han göra nått annat.  Igår hade han sin första riktiga fotbollsträning, jag var en mycke stolt fotbolls mamma när jag sätt där på gräsmattan o titta när han spela. Jag kunde se mej själv framtiden. Sitter där o kollar när storkillen spelar match o grejer, hehehe jaaa vilken mamma man är. Adrians skolfoton kom idag oxå, gud när jag såg dom så ville jag gråta, han är så stor nu och jag är så himla stolt över honom. På ta om stolt, Joleene åt potatis o palsternacka idag och sen gröt innan hon somna, hennes första smakportioner o de gick så bra. jaaa jag är så stolt över mina barn älskar dom så mycket =)=)=)

Näää nu ska jag softa lite framför Tv:n .. ha de gött nu =)






Barnen på sommarfesten i den stek heta värmen





Adrian på fotbollsträning ( Adrian är han med Orange tröja)





Tränar för fullt här





Och självklart blir man törstig när man tränar så hårt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0