Inte den bästa veckan kanske

Adrian är fortfarande sjuk =(. Han har nu haft feber sen i måndags och den verkar inte släppa alls. Han dricker alvedon men den hjälper ju bara för stunden. Jag ska ringa vårdcentralen idag så dom får ge oss en tid, för nånting verkar de vara. Han har bara feber oxå, ingenting annat, skit tråkigt. Hans kompisar kommer o ringer på dörren flera gånger om dagen, hehehe populär kille han =). Älsklingen är mega förkyld och kan knappt sova om nätterna, vi har knappt nå papper kvar här hemma så mycke som han snyter sej och Michelle har en hemsk hosta o är jätteförkyld. Joleene är snorig och men inte som dom andra, då är de bara jag kvar. Och jag är mega frisk, inte förkyld och inte feber =D. Men de kommer väl när dom andra är frisk hahahaha. SÅ denna vecka har jag bara varit hemma med sjuka Adrian. har knappt tränat hellr, de går ju direkt inte när man har en sjuk pojke hemma.  Just nu sover både Joleene och älsklingen, snacka om tröttisar. Dom större barnen städar deras rum och jag tänkte ta o städa lite smått här hemma, ellr plocka undan lite.  I helgen händer de inte så mycket här hemma. kanske att man grillar imorn om de blir fint. vi ska bjuda över några vänner till oss tänkte vi.
Bloggtorka just nu hahaha...

åååå Våran älskade katt Tyson har varit borta i 3 dar nu. Men så nu precis så kom han hem, jag blev så glad när jag hörde onom jama här utanför =D.

näää nu får ni ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi



Lilla Tyson som liten






En blek och mycket sjuk adrian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0