Lördagen, rena sommardagen

Ojojojoj! igår var de rena sommaren här hemma. Vi hade säkert 25grader varmt. Adrian är frisk nu så han kunde gå ut i de fina vädret igår. Jag o min svägerska o  barnen drog ner till stan o käkade glass. Älsklingen var o handlade lite mat medans vi var ner.  Joleene satt för första gången i sin vagn utan att vara påklädd med en massa skit. hon hade en body som var kortärmad o ett par byxor och hon älskade de hehehe. Sen när vi kom hem så satte vi oss o solade, sen kom Ida o då fikade vi lite. Men barnen var ute heeeeela dan, underbart!!!! Vi grillade på kvällen, grillspett. fy fan vad gott de var. Sen  kollade vi på True blood när barnen hade somnat. Dom somna direkt, dom var skit trötta.  Ja de var en helt underbar dag måste jag säga. Älsklingen kom hem igår med ett par nya skor åt mej. Helt gudomlig är han.. ett par tygskor från interpsort, PRECIS sånna som jag ville ha o storleken var perfekt. guuud vad jag älskar honom, kan inte leva utan honom. Han visste att jag verkligen att jag behövde ett par nya skor. 

Idag täntke jag att jag skulle plocka här hemma för de ser förjävligt ut. sen tänkte jag ta mej en lång promenad. har inte varit på promenad på länge nu. Men vädret är inte de finaste idag hellr, skit tråkigt. Från att vara rena sommaren till att bli mulet o trist igen.. hmm.. aja de gör inte mej nått. Barnen  kommer springa ut i alla fall =)..




Joleene i vagnen på väg ner till stan¨




Michelle käkar glass nere på stan så klart =). Adrian var hemma med en kompis så honom finns de inte kort på tyvärr =(



Joleene har hittat sin tumme, så de är både tumme o  napp som gäller

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Theo har också hittat tummen ^^ Men tack och lov så tycker han bättre om nappen :) Visst är det skönt att sommaren är påväg och man slipper alla tjocka kläder? :D

2010-05-16 @ 10:55:28
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja man längtar till sommaren bara ännu mer ;D Ja det är ju tur att hon också föredrar nappen, det är ju bra mycket lättare att sluta med den senare än vad det är med tummen ;)

2010-05-16 @ 21:40:31
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0