Nu vill jag veeerkligen flytta!!!

Förstå vad skönt om man fick flytta! flytta till nå större, en 4:a. De hade ju varit rena drömmen alltså =). Pojkarna får ett rumt o flickorna får ett rum, vi får ett rumt och sen ett vardagsrum plus att de finns ett källarförråd som man kan göra om till ett rum, perfekt för lilla Joleene. Tapetsera i varje rum, sätta upp fina tavlor på väggen, blommor i fönstret, fina möbler o annat smått o gått. ååå vad jag längtar tills man får göra allt de där. Jag skulle bli såå mycke lyckligare. Nu när jag kommer hem o bara ser ur de ser ut så vill jag nästan gråta.. så jävla hemskt, isolerat o trångt. Nää fy vad trist alltså =(.  Ingenstans att ta vägen om man vill vara ifred, mega tråkigt. Jag vill bo i en lägenhet med 2 våningar, en trappa upp med bara sovrum och sen ner där vardagsrum o kök finns. Hur mysigt som helst. Jag ber verkligen att de snart ska komma in en större lägenhet som vi kan ta. Joleene börjar bli en stor tjej nu och har knappast utrymme för nånting. mm.. en ny lägenhet hade inte suttit fel nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0