seg söndag solig måndag

Alltså söndagen var så jävla seg!!  jag gjorde verkligen inte ett skit igår! jag satt i soffan hela dan och baaaara sega o sega. fy fan!! men vädret var ju så pissigt oxå, regning och blåsigt o skit blää. Tur att måndagen bjuder på sol i alla fall.  Som det ser ut nu så ska jag städa här hemma och sen kanske ta mej till en lekpark. Kanske till Lottenlund, de måste vara skönt nu tänker jag.  Ta med mig en filt som vi kan sitta på, hink o spade åt Michelle o fotboll åt Adrian. Ja vi får väl se vad som sker men de lutar åt de hållet i alla fall hehe.
Ja som sagt en seg söndag och en lite seg måndag morgon.
Såg en väldigt bra film med min älskade igår i alla fall. Den hette "the new  daughter", skit dumt slut men små läskig film =).




I lördagskväll satt jag och älsklingen o snackade om allt. Vi hade så trevligt och de var så skönt och få prata ut o berätta hur man kände sej och jag är så himla glad att han är min. Jag är så glad att vi aldrig lämnade varandras sida och kämpade oss igenom dom hemska murarna hand i hand , för jag kunde inte vara lyckligare =). Älskar honom av hela mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0