Sommar Sommar Sommar

Härligt med sommar..jaaaa!!! I måndags var de så himla fint väder så jag tog med mej mina älsklingar ner på stan o köpte en glass =) de tyckte dom verkligen om. Sen lekte dom på gården medans jag tvättade o sen solade lite =).  Igår så var jag till BVc med Joleene och hon hade gått upp 200g men barnmorskan sa att hon inte kommer blir nån stor tjej, hon kommer bli en liten tjej, och jaa så länge hon går upp i vikt o mår bra så är jag ellr vi nöjda. Sen efter de så gick jag runt /joggade runt hjorthagen 2 varv 6,6km. fy fan vad slut jag var sen hehehe svetten bara rann ner, men då har man tränat i alla fall. Idag så var jag i skolan med Adrian. Han älskade att vara där så klart min prins. Han visade mej imorse att han hade en lös tand, jag blev så stolt så jag nästan grät. Min stora pojke.. ååå älskar honom så mycket. Efter att jag har hämtat barnen på dagis så ska jag ta mej en proenad runt hjorthagen igen och sen ska Adrian iväg o spela lite fotboll. Tiden går alldeles för fort.. Älsklingen är hemma och är sjuk stackaren, han har varit förkyld i en vecka men nu har de blivit värre. Så nu ligger han här hemma som en sjuk liten pojke hehehe då blir man som en mamma åt honom, men ja de är väl de man är till för, att ta hand som älskling när han är sjuk hehehe.  Nä nu ska jag ta hand om karln som är sjuk. vi höööres




En trött liten Joleenes i vagnen




Barnen ute på filten..






Adrian käkar en isglass..




Michelle käkar oxå glass




jaaa nu är de sommar =)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0