Speciellt bara för dig

Jag känner dej inte till 100%, kanske bara till 20 ellr nått. Men jag känner nåtning starkt för dej. Jag tänker ofta på dej. Tänk för 2 år sedan kände jag inte dej, hade hört rykten om dej men de var allt. folk hade bara negativa saker att snacka om, klaga på dig som människa. Men när jag för första gången läste din blogg så kände jag nått helt annat. Hen helt vanlig tjej med åsikter =). Jag har känt dej i 1år och 8mån..wow haha de trodde jag inte ens själv.. var de så länge sen vi började snacka med varandra?? haha jaa kanske  de du =). Jag följde nästan hela din graviditet och jag drömde mycket om dig, jag har följt hela din dotters uppväxt o på nått sätt så känns de som om jag känner henne konstigt nog, men de gör ja inter för jag har aldrig träffat henne. Men eftersom man har sett henne utvecklas under dessa månader så blir de som att jag känner henne =). knasigt de lät.
Jag ser verkligen fram emot att få träffa er nästa gång jag tar mej upp till Gävle =). Jag vet att jag kan lita på dig, o på nått sätt så känns du som en sån person som jag lätt skulle kunna sitta en hel kväll o bara prata om allt mellan himmel o jord med. En sån tjej som jag lätt skulle kunna ta med mej ut o dansa med. Du betyder mycket för mej, även fast jag nite känner dej. Varför är det så?? Du var en av dom första som jag berätta för att jag var gravid =).. du var en av dom första smo fick se Ul korten på Joleene. Förstår du då hur jag känner? Du är en sann o go vän fast vi adlrig har träffats. hahah låter som om jag  är kär i dej ellr nått, nån nät dejt hahaha. Men jag vet att du är en av dom få som förstår vad jag menar.  Du ska veta att jag alltid finns här för dej oavsett vad det gäller. Du är en sann vän och jag tackar dej för allt i världen för at du finns.

Daysi Tack så hemskt mycket för din fina vänskap. De ska bli ett nöje att få träffa dig. Du är en rolig o fin tjej o vi ligger ungefär på samma nivå som personer. Ge Kimmie en stor kram från mej, jag ser fram emot att få träffa den underbart söta tösen som jag har sett växa upp under denna tid.
Tack gumman =)

Kommentarer
Postat av: Daysi

Ellen lilla vännen<3 Nu fick du mig att gråta!!! :')

Tack för de fina orden du skrev om mig. Jag vet inte vad jag ska säga till det här men det enda jag kan få fram är ett STORT TACK!

<3 Längtar tills vi får ses och prata på riktigt! Kram på dig kimmie ger dig en puss och en kram <3

2010-05-03 @ 10:52:33
URL: http://orellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0