Äntligen internet igen!!!

Gud vad skönt, efter mycke strul o lite bråk med bolaget så har vi äntligen fått igång internet. vi har känt oss så nakna här hemma utan internet :P.

Jaha då ska vi se om jag kan korta av de här lite då.

Vi började flytta förra måndagen, o de var väl lite stressigt, men jag o svärmor började köra upp kartonger o små saker, tisdagen så kom sambon o hans gäng o flyttade resten, o samma dag så kom min farmor o lillebror så dom hjälpte oss med barnen medans vi flyttade för fullt. Fy fan vad stressigt de var hehe, men vi fick upp allting på tis, bara lite små saker kvar som skulle slängas o så. Vi stod på tisdagskvällen o montera upp  två våningssängar och en dubbelsäng, annars hade de blivit lite svårt att sova. Vi sov i bäddsoffan som vanligt, så fick farmor ta våran säng. Hela ons stod jag o fixade lägenheten, så på onsdagskväll så var lägenheten klar typ hehe. Vi åkte å storhandlade på ons oxå, min älskade farmor köpte blommor åt oss som vi kunde ha hemma, hon är så himla go hon.  tur att barnen var på skolan/ dagis medans vi höll på här hemma. Barnens rum blev fina, men de ska tapetseras om o de ska upp lite tavlor, sen så är de skit fint. Barnen är jätte nöjda med sina rum o vi är så nöjda med resten av lägenheten =).

Så den här veckan har jag bara hållt på med lägenheten, fixar runt lite med kartonger o försökt sätta upp lite tavlor.. o sen städat o hållt på.

Adrian har höstlov denna vecka o Michelle ville så klart vara hemma då oxå hehe, så Adrian har lekt med sin kompis frida hela veckan och Michelle, Joleene o jag har gått på promenader o sen varit hemma o lekt.

Joleene är jätte förkyld o mår inte alls bra, stackars våran lilla flicka.. usch tycker så synd om henne. O sambon har en hemsk hosta, blää för förkylningar.


Ja men de är väl lite om vad som har hänt under veckan som vi inte har haft internet =)..

Ska väl sätta in lite bilder sen på lägenheten tänkte jag..



Idag kommer Bonusbarnen hit så de blir fullt hus hela helgen, nu kommer de nog kännas bättre, vi kliver inte på varandras tår här hemma. Flickorna kan vara i deras rum, samt killarnas i deras.. inge mer bråk o skit.. mm skönt..


fredagsmys med andra ord..

ha en trevlig fredah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0